اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
April 08, 2004
۱)بعد از جريان توقيف موقت شرق و ان پاچه خواري(خاري!!) هاي کادر سردبيري روزنامه براي چاپ مجدد روزنامه ديگر شرق نميخرم.ميخرم. ولي از ان موقع تا الان حداکثر سه چهار شماره.
ديروز(چهارشنبه) صحنه ي اخر روزنامه شرق را نگاه ميکردم.در قسمت شنيدني ها در مورد کرت کوبين نوشته بود با عنوان نيروانا به نيروانا بازگشت ( يا يک همچين چيز هايي!)
نويسنده(که اسمش هم يادم رفت!!) يک مختصري در مورد کرت کوبين نوشته بود و بعد هم به جوانان ومردم مرده پرست(!) ايراني گير داده بود که: بله شما مردم خيلي بد هستيد و تا يکي ميميرد سريع او را تحويل ميگيريد و غيره!!
و بعد هم گروه نيروانا را يک گروه کوچک و با طرفدار هايي کم در امريکا عنوان کرده بود که حتي در امريکا هم خودکشي او باعث شد خيلي دوستش بدارند(!!)‌...
نميخوام اطلاعات خودم را در مورد گروه مورد علاقه ام به رخ بکشم که خوب طبيعي است هر کس شخص(يا گروه) موسيقي را دوست داشته باشد در مورد او هم اطلاعاتي را ميداند ولي کاش اين دوستان با نمک(؟) و بامز(!)ه ي گروه راهنما ي شرق کمي در مورد مطالبي که قصد نوشتنش را دارند دقت بفرمايند! اين اولين سوتيشان نيست چند وقتيست چند سوتي اين روزنامه (و مخصوصا همين گروه راهنما) شهره شده!
همين چيزها باعث ميشه ادم ايران را با اون ترجمه هاي مسخره اش(که با کمال پررويي نويسنده ان را به اسم خود مينويسد!) بخرد و فقط به صفحه ي اگهي ها و قسمت طالع بيني(!!!!)‌ رجوع کند!!!

۲)حالا که حرف نيروانا شد . سالروز مرگ کرت کوبين دوشنبه بود(و چاپ مطلب کذايي شرق هم به همين علت.) اون پست مرگ من روزي هم به خاطر همين موضوع بود.اگر متوجه شديد اون عکس سياه سفيد(که به خيلي چيزها تشبيه شد!!) هم جسد کرت کوبين و محل خود کشي اوست...

۳)با علي سر شهرک قرار داشتيم تا با هم بريم چند سي دي موسيقيايي(!!) بگيريم. اول اينکه من کلي خر کيف شدم چون هم يک اجراي مورد علاقه ام از the man who sold the world را گير اوردم و هم فول البوم anathema .بماند توي سي دي هايي که گرفتم يه اهنگ رابي ويليامز هم بــد حال داد! بعد رامين هم به ما پيوست و از فرط بيکاري و دودر کردن کلاسهاي دانشگاه رفتيم و فيلم بچه هاي جاسوس(۲) روديديدم( که به جز مزخرف بودن فيلم صندلي سينما انقدر ناراحت بود که زانو دردم اوت کرد).ولي چيزي که خيلي حال داد زنده کردن خاطرات دبيرستان پيشگام با علي و رامين بود

4/08/2004 10:51:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli