اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
April 18, 2004
اخرين خبر!
البوم اخرين خبر گوگوش رو امشب گرفتم.البوم ۸ ترانه داره . شعرها دارن جيغ ميزنن که شاعر و خواننده ادمهاي روشنفکري ميخوان باشن!!
و در ضمن خيلي هم سياسي هستند که من نميدنوم گوگوش با خوندن اين ترانه ها چه جوري به راحتي به ايران سفر ميکنن و راحت تر از اون بر ميگردن به لس انجلس!
با اينکه مهرداد اسماني به نظر من يکي از جواد ترين خواننده هاي لس انجليست ولي اهنگهاي بدي براي گوگوش نساخته البته اهنگها فقط بد نيست ولي به هيچ وجه نواوري توي اهنگها وجود نداره و مثلا با کارهاي سياوش قميشي يا حتي بابک بيات از نظر حرفه اي خيلي فاصله داره.

نا گفته نمونه ترانه سراي البوم شهار قنبريه (کاش شهيار قنبري هيچ وقت اين تالک شو هاي مسخره رو اجرا نميکرد و فقط ترانه سرا و حداکثر خواننده باقي ميموند!)
گوگوش در مصاحبه اي گفته بود قصد داره سبک خوندنش در البومهاي جديد راک باشه که معلوم نيست چي شد که روي حرفش نموند...
به هر حال گوگوش به اين راحتي ها نميتونه خاطرات خوب مردم رو با تک تک اهنگاش خراب کنه...

اهنگ ايران عاشق با اهنگ سازي و تنظيم بابک اميني(سبز سبزم ريشه دارم رو که يادتونه!؟) به نظر من قشنگترين اهنگ اين البومه.

ايران عاشق

پير مشرق...عزيز مهربونم
اي غزل گو...زمين گل نشونم
خونه ي من...ايرانم!
ايران عاشق...
کاش که تا بهار تو زنده بمونم
زشت و زيبا
تلخ و شيرين
گرم و سر خوش
سرد و غمگين
تو به هر حال و هوايي که باشي
عاشقم تا هميشه...عاشق تو
...

4/18/2004 01:22:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli