اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
April 22, 2004
مطلبي نوشتند که لحن جالبي نداشت و کامنتي برايش گزاشتند که بوي کثيف توهين ميداد!
مطلب که نويسنده اش معلوم بود! ولي کامنت را کار من (سام اسماعيليان) گذاشتند!
براي عليرضا نوشتم گفتم اينجا هم بگذارم که بعدها خاطره شود!
هه! هه!
پشت سرت را نگاه نکن!
اين روزها اگر به اسمان هم نگاه کني خدا به علت تهديد حريم خصوصي اش مجرم معرفي ات خواهد کرد...
به دوستت بگو دچار سو تفاهم شده!
به دوستت بگو نه عزيزم من را دشمن ذهنت نکن...
بگو کار قشنگي نکرد.بگو من نه از م.ف خوشم ميايد و نه از م.ف شدن براي ذهنش!
شايد اين همه تدبير براي اشاره نکردن به اصل موضوع کار جالبي نباشد!
عليرضاي عزيز به امير قرباني بگو کامنت کار من نبوده.محض اطمينان گفتم وگرنه ميدانم سا..مي من نيستم.من خودم را جدي ميگيرم و حتي خداي خود را!
بگو ياد ان روز صبح بيفت که عاشق همه ي ما شده بودي
اگر من کار بلد نبودم رسمش اين همه توهين و کنايه و فحش و ناسزا نبود.
بگو..بگو بهش من دشمن نبودم نيستم و نخواهم بود!
سام اسماعيليان

4/22/2004 11:36:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli