اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
April 05, 2004
God,Chirst,Kundera & Monica Bellucci

همچنان در تفريح(۱)

The Passion of The Christ (مصائب مسيح) رو ديروز ديدم.فيلم داستان ۱۲ ساعت اخر زندگي مسيح رو نشون ميده و با اينکه اين دوازده ساعت فقط در شکنجه ي عيسي ميگذره ولي انقدر کارگرداني و داستان فيلم خوبه که اصلا خسته کننده نيست.البته قبل از هر چيزي مصائب مسيح يه فيلم کاملا احساسيه و در به وجود اوردن صحنه هاي احساسي خيلي موفق بوده.يه چيز فيلم که يکمي تو ذوق ميزنه نشون دادن مو به مو ي شکنجه و به صليب کشيدن مسيحه (حتي وقتي ميخها را تو کف دستش هم فرو ميکنن نشون ميده!) و همينطور اينکه مريم(مادر مسيح) شاهد تمام شکنجه هاي فرزندش هست و من فکر نکنم واقعي باشه!(که البته فکر من زياد مستند نيست!!) خلاصه اگه از نظر اعصاب مشکلي ندارين حتما فيلم رو ببينين.البته امکانش زياده که به زودي در همين ايران خودمون هم اکران بشه! بلاخره هر چي باشه فيلمي ضد يهودي(صهيونيستي!!!) هست و ...
پ.ن : ميگن يک ادم مبتذل رو جون به جونش کنن هم با کلاس نميشه! نقل منه مثل ادم ميخواستم مطلب رو پست کنم که فهميدم اون دختره که تو فيلم همش با مريمه همين مونيکا بلوچي خودمونه!...مجبور شدم يه عکس هم از اين خانم بزارم(البته به پاي زيتا جونز عزيز نميرسه ولي باز ...!!)
همچنان در تفريح(۲)
کتاب اهستگي کوندرا رو خوندم الان هم دارم جاودانگي شو ميخونم.همچنين بلاخره انگارگفته بودي ليلي سپيده شاملو هم خوندم...با شروع سال کاري جديد و اغاز کلاسهاي دانشگاه(يا به قولي زايشگاه!!) بد جوري کتاب خون شدم!!
کمي هم ورزش(!!!)
حتما داستان حسني و مکتب رفتن جمعه هاش خاطر مبارکتون هست!؟ ما هم در راستاي همين داستان تصميم گرفتيم تو کوران و تگرگ ديشب تشريف ببيريم بام تهران و راه بريم که خودتون ميتونيد بقيشو حدس بزنيد.خداوند دانا(!) و توانا(!) بي جنبه شد و از اسمون يه چيزايي اندازه پرتقال مينداخت طرف ما که بهشون ميگن تگرگ!!.البته بي جنبگي خداوند بيتشر به خاطر از بين رفتن درختهاست!
پ.ن : همين الان خداوند در تماسي اضطراري(از طريق همين ياهو مسنجرکذايي خودمون!!) پي امي فرستادند که شما حرص نخوريد اولا براي قلبتان بد است و ثانيا اين درختها هم مال خودمه و هوس کردم از بين ببرمشون به شما دخلي داره؟! نخير خدا جان شما راحت باشيد...فقط بهتون گفته بودم کم بنوش هميشه بنوش!!
يک مشکل(؟)
چند روز پيش با هزار ارزو (همان که بر ما عيب نيست!) و اميد(هماني که براي ما مضر است!) سي دي فتوشاپ سي اس (Photoshop CS) رو خريدم حالا که نصبش ميکنم ميگه سريال نامبرش تاريخ گذشتس.حتي تاريخ کامپيوتر هم به يکي دو سال عقب تر بردم که با اين کارم هم فقط يک روز برنامش کار کرد.انگار نفرين اين شرکتهاي خارجي در مورد کپي رايت در ايران داره ما رو تو هشل(هچل!!) ميندازه! بدبختانه به فتوشاپ هم نياز مبرم دارم.

4/05/2004 11:43:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli