اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
December 21, 2005
امشب شب يلدا است و اگر افخمي به قولش عمل کند شبکه‌ي صبا از امشب برنامه‌هاي خودش را شروع مي‌کند.ديگر فکر کنم همه پاچه‌گيري زن کروبي از هديه‌تهراني و همکاري مسيح‌علي‌نژاد و شمس و احتمالن بهنود و بارها و بارها تکذيب و تاييد شدن اين خبرها را مي دانيد.
فقط امروز يک اس‌ام‌اس از يک شخص تقريبن معتبر دريافت کردم که فرکانس صبا را اعلام کرده‌بود.خانه نيستم که امتحان کنم ولي مي‌دانم که هنوز رو اين فرکانس برنامه ندارد و عجيب است که يک دفعه فرکانس سيگنال بدهد و کروبي هم (در شمايل خاتمي حتمن!)‌ جلوي دوربين نشسته باشد و بگويد اين‌جا صبا است! من حدس مي‌زدم که برنامه‌هاي صبا فعلن رو شبکه‌هايي چون اي‌تي‌سي و هما پخش شود که هنوز اين احتمال از بين نرفته!‌ به‌هر حال فرکانسي که الان من دارم و قراره تصوير بده اينه :
هات‌برد
۱۱۷۲۷
۴/۳افقي

12/21/2005 11:50:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli