اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
July 13, 2006

این برنامه‌ی لاگونا بیچ !‌ یکی از مسخره‌ترین برنامه‌های ام تی ویه که سری دومش تازگی‌ها شروع شده و من هم اوایل سعی کردم
یه‌ذره ببینم ( خوب البته واضحه از آدمی مثل من که سری اول سیمپل لایف پاریس خانوم رو مشتاقانه دنبال می‌کرد انتظاری بیش از این فی‌الواقع نیست و خودم هم می‌دونم !) کلا این نوع ریيلتی شو ها بر پایه حماقت و کس‌مشنگی بیننده سواره و شکی هم در این نیست و حالا این ساحل لاگونا دیگه فرض رو بر منگل و کور کچل بودن بیننده می‌زاره و تمام حرکات و اتفاقات توش به شدت مصنوعیه و من در عجبم که چه‌طور این برنامه تو نظرسنجی‌های تلویزیونی آمریکا انقدر پر بیننده شده ٬‌ تنها نکته این سریال فراوانی لنگ و پاچه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفه که این هم در نوع خودش موضوع مهمی محسوب می‌شه و نتایج باحالی ازش به دست می‌اد .

7/13/2006 11:05:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli