اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
July 09, 2006
تلاش‌ها و فعالیت‌های پندار - چه زمانی که با گروه همکاری مستقیم داشتم و از نزدیک می‌دیدم و چه الان که از دور شاهدش هستم - همیشه نو و جالب بوده . و این یکی محصول جدید گروه پندار که دیگر نور علی نور است و به قول خودشون می‌تونین دنیا رو با ساز خودتون برقصونید و حتا قابلیت رقص‌های عربی و جنگولگ‌دنس را هم داراست!!
«پندار من» صفحه‌ي شخصی‌ شما است که در یک صفحه همزمان می‌توانید از خبرهای روز دنیا و آب و هوا و قیمت دلار و طلا و غیره با خبر شوید و در ضمن فال حافظی بگیرید و بازی هم بکنید و خلاصه کلا چیز باحالیه و البته هنوز بخش‌های آن کامل نشده و خیلی از سایت‌های خبری و خوب باید اضافه شوند و این وسط هم وجود یکی دو وبلاگ خیلی عجیب و گل‌درشته و این‌که من هرچقدر مدلی که دوست دارم را می‌چینم دفعه‌ی بعد که می‌رم دوباره به هم ریخته . نیما جان به دادمان برس .
این هم عکسی از صفحه‌ی پندار خود من !

7/09/2006 10:04:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli