اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
October 28, 2006

شاید خیلی‌ها تو ایران اصلن سبک‌های ترنس٬سایکوترنس٬چیل‌اوت٬امبینت٬الکترونیک‌ترنس٬های-فای ٬ داب ٬ نیو ایج رو نشناسن یا خیلی ها هم که می‌شناسن اصلن جزء سبک‌های موسیقی به حسابشون نیارن .خوب البته سلیقه موسیقیایی آدم هم به خودش بستگی داره و هیچ‌کس هم مجبور نیست این سبک‌ها رو دوست داشته باشه ولی به‌هرحال این سبک‌ها هر روز دارن گنده‌تر و معروف‌تر می‌شن و دیگه هیچ‌جوره نمی‌شه منکرشون شد .
من به شخصه از این سبک‌ها ترنس و امبینت چیل‌اوت رو بیشتر دوست دارم و الان هم که مثل یه آدم مبتدی وارد دریاشون شدم هر لحظه ممکنه غرق بشم چون انقدر باز همین دو سبک هم شاخه‌شاخه‌ می‌شه که با هر سِرچی که می‌کنم به تعداد بی‌شماری آلبوم لرای دانلود می‌رسم!

حالا این‌ها رو گفتم که از نتیجه رای‌گیری مجله‌ی دی‌جی مگ حرف بزنم ٬ احتمالن خیلی‌ها از این نظر‌سنجی شنیدین چون خیلی از شبکه‌ها و سایت‌های فارسی سعی داشتن با تشویق ایرانی‌ها برای رای دادن ٬دیپ‌دیش رو که یه گروه ایرانی هست تو لیست بالا ببرن که البته موفقیت‌آمیز هم نبود!

این لیست رو به نقل از سایت Trance Revolution ببینید :

1) Paul van Dyk
PVD مقام خود را در رتبه اول حفظ کرد. این ترنسر آلمانی برای دومین سال متوالی عنوان دی جی شماره یک را به خود اختصاص داد.

2) Armin van Buuren
بعد از گذشت 3 سال متوالی در جایگاه سوم، ستاره ترنس هلندی AVB توانست Tiesto را که در جایگاه دوم قرار داشت مغلوب خود کند. او به برای رسیدن به موفقیت سخت تلاش کرد.

3) Tiesto
تیستو که در 3 سال متوالی دی جی شماره یک شد، با عنوان قدرتمندترین دی جی ماندگار شد که توانایی پر کردن سالنها را با صداهای ترنس حماسی خود داشت.

4)Christopher Lawrence
او یکی از دی جی های برتر آمریکای شمالی است که در صحنه های جهانی به خوبی درخشیده است. جایگاه وی از سال گذشته 10 شماره ارتقا پیدا کرده است.

5) DJ Dan
او امسال عنوان Highest House DJ را به خود اختصاص داد. اگر چه در اروپا میتواند اسب سیاه باشد، اما قدرت وی در سطح جهانی کاملا مشهود است.

6) Ferry Corsten
فری در طول این سالها موفقیتهای زیادی داشته، اما سال 2006 برای او سال بسیار بزرگی است. زمانیکه آلبوم او منتشر شد، در سراسر دنیا با استقبال با شکوهی روبرو شد.

7) Sasha
Sasha در جمع آراء امسال بالاترین جایگاه را در بین دی جی های انگلیسی دارد و هنوز هم یکی از بهترین ها در جهان است. او Sonar را در بارسلونا برای اولین بار در سال 2006 اجرا کرد.

8) John Digweed
Diggers سالهای زیادیست که جزء 10 نفر اول است. او با مقاومت زیاد سخت تلاش کرد تا توانست صداهای جدیدی را در سبک خودش بوجود بیاورد. او یک رنوسانس واقعی است.

9) Above & Beyond
یک تیم 3 نفره دی جی/ آهنگساز که زندگی جدیدی را در صحنه ترنس بوجود آوردند. تعجبی نداره که آنها عاقبت در Top 10 نزول کنند.

10) Deep Dish
پایه گذار اجرای 2 نفره در واشنگتن در سبک خود که توانستند کلابهای سراسر دنیا را با موسیقی خود پر کنند و عنوانهای خوبی را به خود اختصاص دهند. و این در حالیست که آنها مشغول به ریمیکس یکی از آهنگهای Madonna میباشند.

اگه شما هم مثل من خیلی از این اسم‌ها رو نمی‌شناسین زیاد ناراحت نشین .
یکی از دی‌جی‌های مورد علاقه‌ی من استریکس هست که خوب تو این لیست مقام پایینی داره و البته حتمن حقش نبوده! ( چون من دوسش دارم! )‌

10/28/2006 12:11:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli