اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
November 02, 2006

۱ - امشب اهدای جوایز ام‌تی‌ویِ اروپا یا همون EMA توی کپنهاگِ دانمارک برگزار می‌شه و البته کسایی که یکی از شبکه‌های ام‌تی‌وی رو داشته باشن این چند روزه انقدر تبلیغ‌ها و های‌لایت‌های سال‌های پیش این برنامرو دیدن که نه تنها از این موضوع با خبرن بلکه یه جورایی هم دیگه مغزشون به‌گا(راژ) رفته .
خوب برای این‌که بهتون پیشنهاد کنم برنامرو ببینید شاید لازم باشه اول بگم کیا تو برنامه می‌خونن :اول این‌که مجری برنامه جاستین تیمبرلیک هست که خوب اولین تجربه‌ی مجر‌ی‌گری توی این برنامه‌ها رو داره .کسایی هم اجرا می‌کنن دقیقن طوری تقسیم‌بندی شدن که حداکثر مخاطب رو راضی کنن و برای دیدن برنامه مشتاقشون کنن :justin timberlake , keane , mouse , rihana , nelly fortado , Diddyکه به نظر من این دو تا آخری‌ها اگر نبودن خیلی بهتر بود!برنامه از الان ۸ ساعت دیگه شروع می‌شه که تقریبن حدودای ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران می‌شه .
۲ - عجیب‌ترین اتفاقی که جمعه‌ي گذشته افتاد پخش فیلم Bee Season از سینماچهار بود . راستش هیچ تصوری از فیلم نداشتم و همونطوری هم که قبلن گفتم من قبل از دیدن هیچ فیلمی نقدشو نمی‌خونم . فقط متوجه نشدم که واقعن فیلم سانسور زیادی داشت یا نه این هم مشکل همیشگی توهم سانسور توی تلویزیون ایرانه! مثلن اگه مالهولند درایو هم کامل پخش بشه حتا اون صحنه‌های تو تخت‌خوابش هم نشون بدن باز آدم می‌گه نامردا فیلم رو سانسور کردن! این سانسور تلویزیون توجیهی شده بر نفهمیِ آدم .البته Bee Season زیاد هم گنگ نبود ولی بیشتر به درد سینما ماورا می‌خورد تا سینما‌چهار . راستی بازیگرای فیلم که بیشتر باعث جذابیت دیدن فیلم می‌شن ژولیت‌بینوش و ریچار‌گر هستند . تمام این‌ها رو گفتم که یه ذره کنجکاوتون کنم و تکرار این فیلم رو که امروز ( پنجشنبه ۱۱ ابان)‌ ساعت ۴:۴۰ از کانال ۴ پخش می‌شرو ببینید . اگر دیدید اعلام شد که قراره فیلمی به نام اسرار حروف ( یا یه همچین چیزایی )‌ اون ساعت از سینما چهار پخش بشه تعجب نکنید مترجمین تشخیص دادن اسم فیلم رو عوض کنن!در ضمن همین برنامه ( سینما چهار )‌ برای جمعه شب یه فیلمی از کن لوچ رو پخش می‌کنه که از الان کنجکاوم ببینیم . اسم فیلم هست زندگی خانوادگی یا Family Life که محصول سال ۱۹۷۱ هست و مطمئنن این پیش‌درآمدی هست برای پخش فیلم جدید لوچ که امسال توی کن هم حسابی موفق بود به نام The Wind That Shakes the Barley . تا اون‌جا که من خبر دارم فیلم توسط تلویزیون خریداری شده و اول برای پخش سینما به فارابی دادن و بعدش هم به‌زودی تلویزیون پخشش می‌کنه . ساعت پخش فیلم سینما چهار هم حدود ۹ هست .
۳ - راستش اگر هوس سینما کردید فقط بهتون توصیه می‌کنم طرف فیلم مزخرف چه‌کسی امیر را کشت نرین! . اگر هم رفتین شاهد یکی از مزخرف‌ترین طراحی صحنه ٬ لباس و مخصوصن بازی بازیگرای مورد علاقتون خواهید بود ( به جز خسرو شکیبایی البته!‌ ) در مورد چرا و چونگی بد بودن فیلم بعدن مفصل می‌نویسم ولی فعلن فکر کنم همون تقاطع برای دیدن بهتره !

11/02/2006 01:05:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli