اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
November 07, 2006

نوشته‌ی میعاد در مورد گرمی‌لاتین رو بخونید . حق با میعاده شکیرا هنوز هم هر آلبومی و مخصوصن هر سینگلی که به بازار می‌ده باز پر از جذابیت موسیقی و تصویری هست ( به نظر من سبک موسیقی شکیرا به‌اضافه رقص و حرکاتش خیلی کامل‌تر و جذاب‌تر شده ) و همینطور هم حتمن برنامه‌ی گرمی لاتین با وجود مهمون‌هاش خیلی برنامه‌ باحالی بوده .

و بالعکس EMA يا همون جوایز ام‌تی‌وی اروپا اونقدر برنامه‌ی گند و آشغالی بود که من از پیشنهادکردنش برای دیدن حسابی شرمنده‌شدم!‌ . اولن که خبر حضور اون همه مهمون و پرفورمر یه‌جورایی تبلیغاتی بود و از همه مهمتر جوایز فقط به کسایی رسید که توی برنامه شرکت کرده بودن و هیچ مهمونی دست خالی از برنامه بیرون نرفت البته فقط جایزه بهترین خواننده‌زن را کریستینا گرفت که اون‌جا نبود و ویدیو ازش پخش شد . یه چیز با مزه حضور خیلی‌خیلی پررنگ جاستین بود به غیر از این‌که برنامرو اجرا می‌کرد دو تا از جوایز اصلی و عمده رو هم گرفت ( بهترین خواننده‌ی پاپ و بهترین خواننده‌ی مرد )‌ در ضمن برنامرو افتتاح هم کرد و همینطور تیزر‌ها و کلیپ‌های جشنواره هم با حضور او ساخته شده بود!!
و از همه مهم‌تر چیزی که دیگه توی برنامه‌های زنده ام‌تی‌وی اروپا رسم شده بددهنی و کلفت‌گویی به مردم و خواننده‌ها و کشور برگزار کننده‌است و حرف خاصی هم نمی‌شه در موردش زد. اوج افتضاح جایی بود که این زنیکه‌ی نچسب و بدصدا نلی‌فورتادو یه اهنگ اجرا کرد و شاید دو قسمت در برنامه خوب بود٬ یکی حضور ویدیویی بٌرات(مجری پارسال برنامه و همینی هم که الان فیلمش اکران شده )‌ بود که به جاستین توصیه کرد زیاد به خواننده‌ها نزدیک نشه چون اون پارسال این کارو کرد و الان یه بچه از خواننده‌ی پوسی‌کت‌دالز داره و البته دنبال مدونا می‌گشت که بچشو بفروش بهش!و یکی دیگه‌هم اجرای ریحانا بود که بیشتر از نظر رقص و حرکات موزون! باحال بود .

11/07/2006 10:21:00 AM ;
1; Comments:
At 2:06 PM , Blogger Ng.A. said...

in raveshe jadid neveshtehat ro kheili doost daram.... lotfan edame bede :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli