اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
December 25, 2006

اجازه‌بدین خودمو راحت کنم! ۳ روزه دارم در مورد Departed یا مرحوم یا مرده یا هر کوفتِ دیگه‌ای می‌نویسم و عین ۳ روز هم به نتیجه نمی‌رسم و پاک می‌کنم و از اول شروع می‌کنم . ولی دیگه اینجام ( بالاتر از اون‌جایی که به فکرتون خطور کرد!‌ )‌ گیر کرده .
Departed یکی از خفن‌ترین فیلم‌هاییه که تا حالا دیدم . داستان واقعن باحال جلو می‌ره و همه چیزا دست‌دردست هم می‌دن تا تو رو برای حدس زدن گول بزنن و وقتی‌که دیگه فکر می‌کنی همه چیزو فهمیدی در دو فصل مختلف حسابی حالتو می‌گیره و کل داستان عوض می‌شه ! . از جک‌نیکلسون هم که خوب نمی‌شه حرفی زد چون مطمئنن می‌دونین که تو این فیلم خداست البته مت‌دیمون هم . ‌ در ضمن تا حالا می‌گفتن تلما و لوییس پایان عجیبی داره و نمی‌شه حدس زد ولی من همین‌جا حاضرم به کسی که آخر فیلم رو بتونه حدس بزنه جایزه می‌دم!!
شبی که فیلمو دیدم انقدر ذهنم مشغولش شده بود که تا صبح خواب فیلم رو با آخرهای مختلف می‌دیدم و کلی باهاش حال کردم .


یه چیز دیگه هم که باید بگم در مورد دیکاپریو هست . همیشه از این موجود بدم می‌اومد و هر فیلمی که توش اسمش بود راحت‌تر برای ندیدنش تصمیم می‌گرفتم ولی بازی دیکاپریو تو departed چند لِولی از خوب هم بالاتره و الان منتظرم کار جدیدترش٬ Blood Diamond ٬ رو ببینم . البته می‌شه گفت صددرصد امسال اگه اسکار رو نگیره گلدن‌گلوب رو حتمنِ حتمن می‌گیره ولی باز از جماعن کس‌مشنگِ اسکار انتظاری نیست که به اسکارسیزی جایزه بدن.

یه توضیحی هم بد نیست در مورد خود مارتین‌اسکورسیزی بدم که بفهمید این ذوق (‌ و کف!) زدگی من از departed زیاد به کارگردانش ربطی نداره :‌

تا حالا به‌جز هوانورد هیچ فیلم دیگه‌ای از مارتین‌اسکورسیزی ندیده‌بودم و انقدر همون هوانورد هم برام خسته‌کننده بود که واقعن جذبم نکرد تا اسکورسیزی رو مثل خیلی‌ها کشف ( و حتمن ضبط! ) کنم . البته الان که دارم لیست کارای مارتین خان رو می‌بینم چند سال پیش کازینو و تاکسی‌درایور هم از ایشون دیدم که باز تا کارگردان محبوب شدن خیلی فاصله داشت!

12/25/2006 12:29:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli