اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
February 01, 2008
عکس : راه فیروزه


دوباره جشنواره شروع شد و قراره چند روزی یه نگاه به لیست فیلم‌ها بندازیم و یه نگاه به برنامه نمایش در سینماها ٬ اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک همه ٬ جور باشه و مهم‌تر از همه حسش باشه شال و کلاه کنیم و بریم فیلم رو ببینیم !
هنوز خیلی مشخص نیست لیست نمایش سینماها که چی شده و به کجا رسیده! ولی از برنامه‌های روز اول که اعلام شده می‌شه این پیشنهادها رو داد :
ایرانی :‌
آتشِ سبز
آتش سبز سرنوشت افسانه‌ای دختری به نام ناردانه است که در کودکی خبر ازدواجش را با یک مرد مرده می‌شنود و برای گریز از این سرنوشت خوف انگیز، ناخواسته گام در راهی دشوار می‌گذارد
داستان سورئال و هامونی(!) فیلم و حضور افرادی مثل مهتاب‌کرامتی ٬ انتظامی و پگاه آهنگرانی باعث می‌شه که برای دیدن فیلم بیشتر قلقلکمون بیاد . در ضمن تقریبن می‌شه از الان حدس زد که بهترین فیلم بخش بین‌الملل جشنواره همین آتش سبز خواهد بود چون فیلم کاملن با نظر مساعد مسئولین سینمای ایران مواجه شده . اصلانی ٬ کارگردان فیلم تقریبن ۳۰ ساله که فیلم داستانی نساخته و مشغول تولید فیلم‌های مستند بود و در یکی دو تا پروژه تلویزیونی هم حضور داشته ٬ فیلم قبلیش که قبل از انقلاب اکرن شده بود به خاطر داستان خاص و بازی شهره‌آغداشلو کلی سر و صدا کرده بوده .
به‌هر حال برای روز اول تنها فیلمی که می‌شه پیشنهاد داد همین اتش سبز هست .
خارجی :
همچنان نظرم خریدن دی‌وی‌دی فیلم‌ها و با خیال راحت و بدون سانسور دیدنشون هست ولی اگر خیلی علاقه به حرکت‌ها فرهنگی دارین امروز رو می‌تونین با Michael Claytonروزتون رو پر کنید . فیلمی به کارگردانیِ Tony Gilroy کارگردان سه‌گانه بورن و با حضور افرادی چون سیدنی‌لومت و جرج‌کلونی .

Labels: ,

2/01/2008 10:03:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli