اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
April 16, 2008
یه بازی که من عاشقشم و خیلی‌خیلی بهم ارامش می‌ده موسیقی متن گذاشتن روی صحنه‌های واقعیِ زندگیِ یعنی از دیدن یه تصویر به یه موزیک برسم که البته برعکسشم می‌شه . حالا حضور یه موجودی به نام mp3 player هم باعث می‌شه که با مغزت اهنگ نزنی و همون موقع از ارشیو چند گیگی که دستت هست سریع یه موزیک متن روی صحنه‌ای که می‌بینی می‌زاری .

من می‌خوام هیمن کار رو با عکس و گرافیک و موزیک و اینا این‌جا امتحان بکنم و ببینم چه‌جوری می‌شه ولی مشکل کلی من اینِ که خوشم نمی‌اد کارام رو این‌جا بزارم ولی قصدم اینه که کارای خودم رو با این چیزایی که گفتم ترکیب کنم .

Labels: , ,

4/16/2008 03:18:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli