اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
June 21, 2008
از کسی که سلیقه‌ی سریالیمون خیلی شبیه به هم هست در مورد Dexter زیاد شنیدم ولی خیلی رغبت چندانی برای دیدنش نداشتم ٬‌ دلیلش هم شاید این بود دوباری که شروع به دیدنش کردم تنها نبودم و من کلن آدمی هستم که نمی‌تونم فیلم و سریالی رو که بخوام جدی ببینم در حضور هر کسی باشه برای همین هم سینما رو فقط برای تفریح دوست دارم .

- حالا الان که دارم برنده‌های جوایز تلویزیونی آمریکا - کانادا رو نگاه می‌کنم دیدم که این ۲ پوستر سریال دکستر که این‌جا می‌بینید بهترین پوستر برنامه‌های تلویزیونی انتخاب شده که واقعن هم باحال ِ و به‌شدت جذب می‌شی برای دیدن سریال .

- و البته تصویری که برای فصل پنجم سریال محبوبِ من - NIP/TUCK - طراحی شده‌بود یکی از برنده‌های این برنامه بوده .




Labels: , ,

6/21/2008 11:04:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli