اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
October 02, 2008
خوب ٬ دو‌سه‌تا خبر دیدم خواستم لینک بدم که متاسفانه این Del.icio.u s من فیلتره و این
بهتر شد که من حرفِ دلم رو هم بزنم .
این تنبل شدن نسل هنرمندِ جوونِ ما واقعن شوخی نیست ٬‌حالا احتمالن خیلی‌ها
مخالفن ولی از بدِ ماجرا قضیه واقعن غیر قابل انکاره .
الان از لینک‌ها هفتان به دو سایت- مجله هنری ایرانی رفتم . اولن خداییش نمی‌خوام کارِ
این دوستان رو زیر سوال ببرم که خیلی هم حضورشون هم خوبه! به قول شهیار‌قنبری
اصلن بهترین خبر همین حضور تو! و چون هم دنیای مجلات سایب ررو حس کردم به‌نظرم
مطلب ترجمه‌ی خوب داشتن خیلی هم بهتر از مطلب تولیدی مزخرفِ . همه‌ی این‌ها
یعنی من تسلیمم حتا قبل از جنگ ولی ...
چندبار دیگه باید آهنگ مرثیه‌ای برای رویا روی تیزر این فیلم و اون تله فیلم ببینیم
چندهزار بار دیگه موسیقی متن فیلم آمیلی قراره تبلیغ بهمان‌کارت فلان‌بانک بشه؟ یا
تبلیغ اجاق گاز؟

چقدر باید توی تیلغات پوستر و تراکت و حتا بیل‌بوردهامون بیاییم اون تخم‌مرغ شکسته‌ که
توش ضربدر خورده رو ببینیم؟ بعدهم با این‌که همین الان توی طبقه ششم میلاد عکس
رو شاسی زدن و دارن می‌فروشن طرف بهت بگه این کار خودمه!

چرا راه دور بریم ٬ همین الان این خبر حضور جیم جارموش رو ببینید :
جیم جارموش می‌خواهد به ایران بیاید
سینمای ما - جیم جارموش كارگردان مطرح سینما از احتمال حضور خود در ایران خبر داد.
جارموش در گفت‌وگویی با روزنامه سینمایی بانی فیلم گفت: "
....
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد
سه اسمی که قرمز شدن رو دقت کنید خبر از مصاحبه‌ی بانی‌فیلم و احتمالن روزنامه‌ی
بانی فیلم نقل شده ٬ بعد روزنامه‌ی دنیای اقتصاد که البته ادعایی هم نداره و همه‌ي
خبرهای غیر اقتصادیش از جاهای دیگه‌ست این رو چاپ کرده بعد رفقای ما در سینمای ما
برداشتن خبر رو از دنیای اقتصاد نقل کردن ٬ و احتمالن حتا به خودشون زحمت ندادن
بانی‌فیلم رو بگیرن و خبر رو از سورسش نقل کنن ٬ حالا وقتی پرخواننده‌ترین سایت
سینمایی ما ایرانی‌ها می‌شه سینمای‌ما و قراره من به عنوان یه خواننده به این سایت
اتکا کنم دیگه ببینید چه فاجعه‌ای می‌شه .
باز هم نمی‌خوام برای دوستانی که سایت گرافیک‌کامپیوتری و یا ماهنامه گرافیکی بوم
رو هدایت می‌کنن ایه‌ی یاس بخونم که باز می‌گم حضور یه همچین نشریاتی خیلی بهتر از
نشریه‌ای مثل- مهم‌ترین مجله‌ی تخصصی هنرهای تجسمی - تندیس هست ٬ با این‌که
گروهی که تندیس رو منتشر می‌کنن رو می‌شناسم و به نظرم هم حرفه‌ای هستن ولی
خداییش کدوم مجله‌ی هنرهای تجسمی رو در دنیا می‌شناسید که انقدر خشک و عصا
قورت داده باشه؟‌
- فکر کنم علی هم چند وقت پیش شاکی شده بود و در وبلاگی که توش می‌نویسه این
بحث رو مطرح کرده‌بود حتا ممکنه مثال‌های من مثال‌های تکراری علی باشه راستش یادم
نیست!!

Labels: , ,

10/02/2008 01:15:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli