اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
November 27, 2008
دیگه الان مطمئنن می‌تونم بگم که بعد از ۳-۴ روز گوش‌دادن به فقط آلبوم جدید
کاینه‌وست با walkman یکی از طرفدارهای کانیه‌وست هستم . بدجوری آلبوم جدید
کانیه خوبِ ٬ به‌صورتی که شاید یک اهنگش‌رو بیشتر از ده بار بشه پشت سر هم گوش
کرد . سوگولی آهنگ‌های من در این البوم به جز Love Lockdown که یکی دوماهی
هست به اجراهای مختلف و ریمیکس‌هاش گوش می‌دم ٬ اول از همه Welcome to
Heartbreak هست و دیگه Bad News که عجیب این اهنگ حس خودشو بهت می‌ده .
راستش شما در این البوم فقط با یه خواننده‌ی هیپ‌هاپ خون طرف نیستید ٬ کانیه کاملن
سنت‌شکنی کرده و تقریبن رپ نخونده ٬ با اینکه بیشتر طرفداراش عاشق رپ‌خونی‌هاش
هستن و به‌قول خودش یه‌سبک جدیدی ابداع کرده به اسم pop-art ( و با پاپ‌ارتی
که در هنرهای تجسمی می‌شناسیم فرق می‌کنه!! )‌ و البته همه‌ی اهنگ‌ها پره از
Auto Tuned که خیلی‌ها هم به خاطر همین موضوع ترش کردن!!
خلاصه ٬ یکی از کارهای باحالِ کانیه جشن گوش‌دادن به البومش بوده که در گالریِ ace با
میزبانی Vanessa Beecroft برگزار شده که اجرای اهنگ‌های کایه همراه بوده با اخرین
Performance خانوم بیکرافت که کلی هم به‌خاطر نوع اجراش سر و صدا کرده . (‌حدود
۱۴ دخترِ عر.یـان وسط گالری و فقط تغییر نور روی آنها )



- نمی‌خوام همه خبرهایی که از این‌ور و ان‌ور خوندم و الان با یه کلیک می‌تونین در
ویکی‌پدیا در یک صفحه بخونید رو بگم ولی می‌خوام این‌آخرِ هفته‌ای به دو چیز دعوتتون
کنم :۱ - گوش دادن به البوم کانیه‌وست
۲ - دیدن کارهای به‌شدت تند وتیزِ Vanessa Beecroft .
- راستی ٬‌من چون خیلی حواسم به کامنت‌هام نیست ٬ کامنت نگار عزیز رو تازه دیدم . نگار واقعن این‌که وبلاگ من تونسته نظر افراد هنرمند و هنر دوستی مثل تو رو جذب کنه انقدر من‌رو راضی می‌کنه که حدس هم نمی‌تونی بزنی ٬ قصد من از شروع جلد جدیدی از این وبلاگ این بود که از زندگی‌کردن و متریال‌هایی که در زندگی استفاده می‌کنم/می‌کنیم بگم و یه‌جورایی به بقیه پیشنهاد بدم نه بیشتر . خلاصه مرسی

Labels: , ,

11/27/2008 08:34:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli