اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
December 10, 2008



پنجمین دوره‌ی فستیوال فیلم‌ِ ٔدوبی فردا به طور رسمی آغاز می‌شه و امسال هم از سال های پیش خیلی بشتر فیلم های به درد بخور حضور دارند و البته از ایران هم هفت فیلم یا محصول ایران هستند و یا محصول مشترک ایران با چند کشور دیگه .
فیلم های حاضر در تمام بخش های این فستیوال به صورت عجیبی حرفه ای انتخاب شدن و هر نوع سلیقه ی فیلم بین های حرفه ای رو جواب می ده ، فقط لازمه یه نگاه به لیست فیلم ها بندازید تا بفهمید اگر هالیوودی پسندین چندتا فیلمی که سال 2009 در امریکا اکران می شه رو می تونید در این فستیوال ببینید اگر هم فیلم های اصطلاحن شخصی ساز رو دوست دارید که در این چهار-پنج روز می تونید خودتون رو خفه کنید .
جالبیش این که رخشان بنی اعتماد در بخش مستند اسیا افریقا و نیکی کریمی در بخش فیلم بلند اسیا افریقا به عنوان داور حضور دارن ، بلاخره انگار این جا دوبی به ایران به عنوان دوست نگاه می کنه! خدا رو شکر حتا فیلم های اسر.اییلی هم با لِیبِلِ فلسطینی حضور دارن !
نمی‌دونم چرا انقدر نسبت به این فستیوال دوبی حسودی می کنم و دوست داشتم فستیوال فجرِ خودمون هم که هر سال داره لاغرتر و زرد و زارتر می‌شه جای این فستیوال دوبی لعنتی بود . شاید هم اشتباه می‌کنم ٬ حداقل می‌شه به دور از این تعصب‌ها برای سال بعد برنامه‌ریزی کرد هم فیلم‌های روز رو با فضای فستیوالی و بدون سانسور ببینیم هم فیلم‌های کارگردان‌های خودمون رو با خیال راحت ببینیم ٬ برای صبح‌ها هم بریم افتاب بگیریم و خرید کنیم .
نمی‌دونم یادتون هست یا نه ولی الان دو سالی شد که قطر ایرویز به‌جای ایران‌ایر اسپانسر شده ٬ اتفاقن قطرایرویز و الاتحاد هم می‌خواستن با رفم بالاتر به‌جای هواپیمایی امارات اسپانسر دوبی فیلم فستیوال بشن که مسئولین قبول نکردن ٬ همیشه‌همه چیز پول نیست .
- راستی در مورد مارکتِ دوبی فیلم فستیوال باید بگم از الان خیلی از مشتری‌های هر سال مارکت ایران رو به طرف خودش جذب کرده چون ایرانی‌ها هم در این مارکت کاملن حضور فعال دارن٬ حالا اگر شما جای داوران فستیوال‌های اروپایی ٬ مدیر خرید شبکه‌های فیلم و یا دلال هنری بودین ترجیح می‌دادین یک هفته در بهترین زمان ممکن که هم تعطیل هستید و هم فستیوال و مارکت فیلم معروف دیگه‌ای در دنیا نیست به دوبی برید یا تهران رو در بدترین فصل ممکن و هم‌زمان با یکی از فستیوال‌ها و مارکت‌ها بزرگ فیم انتخاب می‌کردین؟

Labels: ,

12/10/2008 10:34:00 PM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli