اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
January 14, 2009

بی بی سی فارسی برای من و خیلی های هم سن و سال من ( و حتا بزرگتر ) یعنی

شب هفتم و شب هفتم هم هیچ معنی جز بهزاد نداشت . بعدتر ها که دیگه اعصاب با

رادیو ور رفتن نبود و تا وبلاگ بهزاد کشف شد .

اعترافی هم بکنم که مدل عامیانه نوشتن من و چند نفر دیگه‌ای که خصوصی معترف‌

هستند هم ( در وبلاگ )‌ تاثیر گرفته از نوشتار بهزاد بود که این‌رو فکر کنم یه‌سال پیش به

خودش‌هم گفتم .


خلاصه این حرف‌ها برای این بود که الان - امروز - که قراره شبکه بی‌بی‌سی فارسی تا

چند ساعت دیگه شروع به کار کنه هیجان‌انگیز‌ترین بخشش برنامه‌هایی هست که بهزاد

درست کرده .


کوک
نیمساعت برنامه موسیقی که شامل خبر و اجرای زنده و مصاحبه و جدول ترانه های

روزه، جمعه شبها ساعت 10 به وقت ایران و تکرارش دو شنبه ساعت 8 ونیم و سه شنبه

5 و نیم ::ادامه::


بلور بنفش

مستند از پشت صحنه ها....چند هفته دیگه بعد از برنامه کوک ؛ جمعه شبها پخش میشه

:: چه برنامه‌ای هست این برنامه ؟::


نون و نمک
برنامه آشپزی و مهاجرت!....معلوم نیست کی این برنامه از شبکه پخش بشه!
::‌ توضیحات این برنامه ::

چهره ها
برنامه مستند. دوشنبه ساعت 3 به وقت لندن و 6 ونیم به وقت ایران
BBC FARSI @ HOTBIRD(HB-6) +
11117
27500
3/4
Vertical

Labels: ,

1/14/2009 08:26:00 AM ;
0; Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli