اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات ETERNITY

       
 

                   

 
archive e-mail
   
 
May 06, 2009
آلبوم سیروان‌خسروی و بنیامین هم‌زمان - تقریبن البته - وارد بازار شد . راستش البوم
بنیامین رو کامل گوش نکردم و بعید می‌دونم که به این زودی ها موفق بشم تا کامل گوشش بدم .
ولی در مورد سیروان جریان فرق می‌کنه . آلبوم قبلی سیروان آلبوم متوسطی بود که
می‌شد چندتایی آهنگ خوب هم پیدا کرد ولی صدای خام و تنظیم‌های نه‌چندان قوی
باعث کم‌‌تر دیده‌شدن کار شد ( البته منظورم بازارِ کار نیست ) .
حالا سیروان زمانی آلبوم جدیدش رو به بازار داد که سینگل زانیار - داداش سیروان - مدتیه
تبدیل به هیت مهمونی‌ها شده بود و جالب این‌که آهنگ‌ساز و شاعر بعضی از همین
البوم سیروان هم زانیار هست .
در مورد سبک آلبوم واقعن نمی‌شه قاطع گفت ترنس یا هاوس چون آهنگ‌های پاپ هم
داره ولی در کل خارج از سبک آلبوم . موزیک‌ها برای یک کار ایرانی خیلی‌خیلی خوبِ
مخصوصن این‌که بیت‌ها نه دزدی ‌هستن نه کاور شده‌ی دسته چندم کارهای یونان و
اسـرائيـل .
در مورد خریدن آلبوم هم . من هم آلبوم رو دانلود کردم که بتونم رو گوشیم بریزم و گوش
کنم و هم آلبوم رو خریدم که هم پولشو داده باشم و هم یک نسخه اصلش رو داشته
باشم
در مورد طراحی کاور و سی‌دی هم کاور بد نیست . چیز جدیدی نداره ولی عکسی که از
سیروان گرفته‌شده عکس خوبیِ ولی من طراحی سی‌دی رو دوست دارم . به نظرم
طراحی سی‌دی هم سعی شده عین کارها اگر انداره‌ی کارهای قوی خارجی نیست
حداقل استانداردها رعایت بشه .

Labels: ,

5/06/2009 12:38:00 PM ;
1; Comments:
At 4:19 AM , Anonymous arash said...

هم کار قبلی و هم این آلبوم عالیه.
البته در مقایسه به موسیقی ایران که غیر قابل تصوره!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Back to Home page

 

© All Rights Reserved | Graphic by Sam Esmaelian | Designed By Miad Bigdeli